Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Tyto
všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Komixer, s. r. o., se sídlem Obchodní 282
Janské Lázně 542 25 , IČO
154 225 00, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. vložka 2299
vedeném u [Fiktivní rejstříkový soud při CEFIF Praha], e-mail:
komixer@fiktivnifirma.cz, telefonní číslo 770 187 181, adresa
provozovny Obchodní 282 Janské Lázně 542 25 („My”
nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1
zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský
zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás,
jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“)
uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách komixer.fiktivnifirma.cz.
Všechny
informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách
zpracování osobních údajů, která naleznete zde
Ustanovení těchto Podmínek
jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém
jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto
ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti
předchozího znění Podmínek.
Jak
jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí,
že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se
spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak
uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní
webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co
jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude
mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
1.
NĚKTERÉ
DEFINICE
1.1.
Cena je
finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
1.2.
Cena za dopravu je finanční částka, kterou
budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
1.3.
Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
1.4.
DPH je daň z přidané hodnoty dle platných
právních předpisů;
1.5.
Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se
zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
1.6.
Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o
koupi Zboží s Námi;
1.7.
Uživatelský účet je účet zřízený na základě
Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání
historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
1.8.
Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu,
právními předpisy označovaná jako kupující;
1.9.
Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
2.
Obecná ustanovení a poučení
2.1.
Při
nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a
pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat
za správné a pravdivé.
2.2.
Na
našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými
spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že
propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním
systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme
schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.
3.1.
Smlouvu s Námi je možné
uzavřít v českém a anglickém jazyce.
3.2.
Smlouva
je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití
komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší
od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména
za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec
Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že
prostředky komunikace na dálku využíváme.
3.3.
K tomu,
abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku.
V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a)
Informace o nakupovaném Zboží (na
E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem přidat do košíku
a potvrzení objednávky.
b)
Informace
o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu
doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky
v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za
dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi
zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
c)
Své identifikační a kontaktní
údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno,
příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
3.4.
V průběhu tvorby Objednávky
může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení
kontroly prostřednictvím stisku tlačítka Objednání
s povinností platby převodu na bankovní účet. Zboží objednané přes e-shop
nelze uhradit hotově“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte
ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami,
v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a
souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Souhlasím s obchodními podmínkami“ budou všechny vyplněné
informace odeslány přímo Nám.
3.5.
Vaši Objednávku Vám v co
nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši
e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí
Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění
účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující
e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází
k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
3.6.
Mohou
nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o
situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů
Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu
Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás
být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který
nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na
uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je
v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
3.7.
V případě, že v rámci
E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena
zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani
v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo
k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně
kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné
podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve
chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje
například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo
chybí či přebývá cifra.
3.8.
V případě,
kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové
ceny.
3.9.
V případě, že máte zřízen Uživatelský
účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě
máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných
údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího
bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše
identifikační údaje.
3.10. V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu.
Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili
údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží
poskytnuto se slevou.
4.
Uživatelský účet
4.1.
Na základě Vaší registrace
v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
4.2.
Při
registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě
všechny zadávané údaje a v případě změny je
aktualizovat.
4.3.
Přístup k Uživatelskému účtu
je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší
povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat.
V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou
odpovědnost.
4.4.
Uživatelský účet je osobní, a
nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
4.5.
Uživatelský
účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu
hardwarového a softwarového vybavení.
5.
CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
5.1.
Cena je
vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě.
V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou
uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu
Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci
návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je
doprava zdarma.
5.2.
Celková
cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
5.3. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a
před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést jen bankovním převodem, a to na účet: 601345/9990 vedený
v CEFIFBANKA, a. s.
a) Bankovním převodem. Informace pro
provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě
platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 14. dnů od vystavení
faktury.
b) Dobírkou. V takovém
případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží.
V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
c) Hotově při osobním odběru. Hotově lze
hradit Zboží v případě převzetí v Naší provozovně. V případě
platby hotově při osobním odběru je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
5.4.
Faktura bude vystavena
v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši
e-mailovou adresu. Faktura bude též fyzicky
přiložena ke Zboží a dostupná v Uživatelském úču.
5.5.
Vlastnické právo ke Zboží na Vás
přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě
platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet,
v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
6.
DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
6.1.
Zboží
Vám bude doručeno nejpozději do 3 dní způsobem, dle Vaší volby, přičemž
můžete vybírat z následujích možností: Česká pošta. Dodavatel objednaného zboží si
vyhrazuje lhůtu pro dodání prodloužit.. Dodavatel
objednaného zboží si vyhrazuje lhůtu pro dodání prodloužit.
a)
Osobní odběr na Naší provozovně se
sídlem Obchodní 282 Janské Lázně 542 25
b)
Osobní
odběr na výdejních místech společnosti: Česká pošta.
c)
Doručení
prostřednictvím dopravních společností: Česká pošta
6.2.
Zboží je možné doručit pouze
v rámci Evropské unie a Velké Británie.
6.3.
Doba
doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a
platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení
Objednávky. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se
lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás
vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
6.5.
V případě,
kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, nemá to za následek porušení
Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není
odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká
právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy,
případně Zboží uskladnit, za což nám od Vás náleží úplata ve výši obvyklé. Pokud
se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám
toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení
Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
6.6.
Pokud je
z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným
způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám
náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou
adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
6.7.
Nebezpeční
škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete.
V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na
Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale
z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody
na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené
se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
6.8.
V případě,
že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační
doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:
a) mimořádného výpadku výroby Zboží,
přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o
tom, že nebude možné Zboží dodat;
b) prodlení s dodáním Zboží od Našeho
dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.
7.
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1.
Zaručujeme,
že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak,
že Zboží:
a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a
množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným
ujednaným vlastnostem;
b) je vhodné k účelu, pro který ho požadujete
a s nímž souhlasíme;
c) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a
pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;
d) je vhodné k účelu, k němuž se Zboží
tohoto druhu obvykle používá;
e) množstvím, jakostí a dalšími
vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti,
odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat,
i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním
řetězci, zejména reklamou nebo označením;
f) je dodáno s příslušenstvím, včetně
obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně
očekávat; a
g) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku
nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
7.2.
Práva
a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými
právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b
Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění
pozdějších předpisů).
7.3.
V případě,
že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude
splněna některá z podmínek dle čl. 7.1, můžete Nám takovou vadu
oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním
e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů,
případně osobně na adrese Obchodní 282 Janské Lázně
542 25. Pro reklamaci můžete využít
také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany. V uplatnění práva
z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto
volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme
v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
7.4.
Má-li
Zboží vadu, máte následující práva:
a)
na
odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části
Zboží; nebo
b)
na
odstranění vady opravou Zboží,
ledaže by byl zvolený způsob
odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně
nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží
mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných
obtíží pro vás.
7.5.
Jsme
oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné
zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
7.6.
Dále
máte právo na:
a)
přiměřenou
slevu z Ceny; nebo
b)
odstoupení
od Smlouvy,
jestliže:
a)
odmítneme
vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
b)
se
vada projeví opakovaně,
c)
je
vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
d)
je
z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v
přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
7.7.
Právo
na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
7.8.
V případě,
že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám
nenáleží.
7.9.
Vadou
Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého
Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
7.10. Při uplatnění reklamace Vám
vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
a)
datum,
kdy jste reklamaci uplatnili;
b)
co
je obsahem reklamace;
c)
jaký
způsob vyřízení reklamace požadujete;
d)
Vaše
kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
7.11. Nedohodneme-li se na delší
lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám
informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta
marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
7.12. O vyřízení reklamace Vás
budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení
reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených
nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o
ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového
Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení
však hradíme My.
7.13.
V případě,
že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného
odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí
Zboží.
7.14.
V případě,
že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady,
která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
8.
odstoupení od smlouvy
8.1.
K odstoupení
od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho
počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně
v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně
uvedena.
8.3.
Od
Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním
e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů).
8.4.
Ani jako spotřebitel však nemůžete od
Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v §
1837 Občanského zákoníku.
8.5.
Lhůta
k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za
zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy
odstupujete.
8.6.
V případě
odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek jste povinní Nám
Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením
zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu,
avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží,
který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu,
že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením
zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající
nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží
nabízeli.
8.7.
V případě
odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti
odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený
odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme,
nebo Nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím
vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
8.8.
V případě
odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek Nám však odpovídáte
za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím
jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a
funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým byste se se Zbožím seznamovali
v kamenné prodejně. V případě,
že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu
nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
8.9.
My
jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží,
pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody
na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i
před uplynutím doby uvedené v čl. 6.1 Podmínek. Můžeme také od Smlouvy
odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné
informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské
činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i
bez udání důvodu.
9.
Řešení sporů se spotřebiteli
9.1.
Nejsme
ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení §
1826 odst. 1 písm. e) Občanského
zákoníku.
9.2.
Vyřizování
stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy komixer@fiktivnifirma.cz. Informaci o vyřízení
stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
9.3.
K
mimosoudnímu
řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce,
se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa:
http://www.coi.cz.
Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je
možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy
uzavřené elektronickými prostředky.
9.4.
Evropské
spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00
Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je
kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013
ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně
nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení
spotřebitelských sporů on-line).
10.
Závěrečná ustanovení
10.1.
Pokud
Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme
zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem
České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena
Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
10.2.
Veškerou
písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše
e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat
korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě,
v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
10.3.
V případě
vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie,
provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu
způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud
stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy
odstoupit.
10.4.
Přílohou
Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od
Smlouvy.
10.5.
Smlouva
včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám
přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím
Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší
součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
10.6.
Tyto
Podmínky nabývají
účinnosti 17. led. 23
Příloha č. 1 - Formulář pro reklamaci
Adresát: Komixer, s. r. o. Obchodní 282 Janské Lázně 542 25
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace: |
|
Zároveň žádám
o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto
právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace
požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí
informace o vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
Příloha č. 2 - Formulář pro odstoupení od
Smlouvy
Adresát: Komixer, s. r. o. , Obchodní
282 Janské Lázně 542 25
Tímto
prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků,
případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Je-li kupující spotřebitelem má právo v
případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti Komixer, s. r. o. („Společnost“) nebo jiného prostředku
komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní
smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná
o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy,
jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná
tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě
smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne
dodání první dodávky.
Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti
písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na
vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem,
od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní
obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem,
od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14
dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu
dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní
smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než
nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost
kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu
nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní
prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže,
že zboží Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis: